speciale permisses

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 26 jan 2008, 16:21

Ik denk dat hij bedoeld dat hij een groep heeft gemaakt. Maar dan moet je eerst de fora permissies aanpassen en die op prive zetten. Als je nu een speciale hoek hebt waar je alleen maar moderators en bepaalde personen in wil hebben kun je die fora permissies op prive verborgen zetten. Dan als je de gebruikers permissies gaat instellen dan kan je zeggen dat hij of zij wel toegang krijgt in de compacte modes. Maar in de uitgebreide kan je meer instellen. Volgens mij is dit een beetje wat je bedoeld. Ik hoor het wel en des noods wil ik je wel even helpen met je forum.

Groetjes Kim

windowsxp
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2008, 17:57

Bericht door windowsxp » 27 jan 2008, 16:16

Het probleem is gewoon dat ik bij niemand (groepen en aparte personen) de permisses kan aanpassen (behalve moderator of geen moderater) zowel bij simpele modus als uitgebreide modus...

En dat zou ik graag wel kunnen ;)

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 27 jan 2008, 18:36

Het probleem is gewoon dat ik bij niemand (groepen en aparte personen) de permisses kan aanpassen (behalve moderator of geen moderater) zowel bij simpele modus als uitgebreide modus...

Omschrijf precies wat je wilt, maar als je echt zeker bent dat dit bij jouw niet werkt, stuur me dan maar even,

jouw login
naam (die je gebruikt op jouw forum)
wachtwoord (dat je gebruikt op jou forum)

Ik zal eerst kijken of er iets mis is.
vervolgens maak ik een gebruikersgroep aan en geef die moderator funkties. Ierdeen die je toevoegt is dan automatisch. Moderator.

Stuur jouw gegevens echter uitsluitend per PB. ----> niet hier dus.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

windowsxp
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2008, 17:57

Bericht door windowsxp » 27 jan 2008, 20:40

ik heb een deel op het forum waar alleen mensen met een functie iets zouden mogen posten...
ik heb een groep gemaakt en als ik hun permisses wil veranderen, gaat dit niet...


ps: ik zal morgen na school een pb sturen

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 27 jan 2008, 22:09

windowsxp schreef:ik heb een deel op het forum waar alleen mensen met een functie iets zouden mogen posten...
ik heb een groep gemaakt en als ik hun permisses wil veranderen, gaat dit niet...


ps: ik zal morgen na school een pb sturen

Zeg ook nog even wat jouw funktie groep mag modereren.
Heb je misschien de forum permissies te hoog gezet? dan is dat het probleem.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie