auto verwijderen ?

Janet
...
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:20

auto verwijderen ?

Bericht door Janet » 06 feb 2008, 23:00

kom ik weer met een vraag.... :oops: Kan ik ergens in mijn admin gedeelte instellen dat wanneer mensen zich aangemeld hebben maar verder niet meer reageren....na een bepaalde tijd automatisch laten verwijderen ?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: auto verwijderen ?

Bericht door Tutor » 07 feb 2008, 09:17

Janet schreef:kom ik weer met een vraag.... :oops: Kan ik ergens in mijn admin gedeelte instellen dat wanneer mensen zich aangemeld hebben maar verder niet meer reageren....na een bepaalde tijd automatisch laten verwijderen ?

Nee, dat is in deze versie niet mogelijk. Ons forum is een standaard phpBB versie en dat voorziet daar niet in.
Het zou mogelijk kunnen zijn dat er een MOD(ule) voor is om dit te kunnen maken.
Er zijn echter gedachten om deze versie te gaan upgraden. Dat betekend nogalwat verandering. Ook eventuele MOD(ule's) worden daarbij verwijderd.

Maar dat is nu op dit moment nog niet aan de orde. Wij willen zeker weten dat de upgrate goed gaat.

Succes met je forum.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Janet
...
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:20

Bericht door Janet » 09 feb 2008, 11:30

helaas, dank je wel voor je reactie.... :wink: en hoe zit het met leden die verborgen staan, is ook niet uit te vinken zeker ? ..... zijn allemaal kleine dingetjes waar ik tegenaan loop en anders zou willen :P maar als het niet kan, kan het niet .... maar vragen kan altijd toch ? ;)

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 09 feb 2008, 12:46

Je kan via de beheerders index in hun profiel gaan van de mensen die verborgen staan en die dan op zichtbaar zetten. Laat andere gebruikers niet weten dat ik online ben en dan moet die op nee staan om zichtbaar te zijn. Het kan niet automatisch.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 09 feb 2008, 16:27

Janet schreef:helaas, dank je wel voor je reactie.... :wink: en hoe zit het met leden die verborgen staan, is ook niet uit te vinken zeker ? ..... zijn allemaal kleine dingetjes waar ik tegenaan loop en anders zou willen :P maar als het niet kan, kan het niet .... maar vragen kan altijd toch ? ;)

Je bent met al je vragen hier welkom Janet.
Geen probleem.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Janet
...
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:20

Bericht door Janet » 10 feb 2008, 22:04

en ik vindt het super dat ik met mijn vragen hier terrecht kan ! ;)
Enorm Bedankt hiervoor !

Plaats reactie