Groepen??

Expression
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2008, 09:45

Groepen??

Bericht door Expression » 30 apr 2008, 21:10

Nou ik heb al van alles geprobeerd aan de hand van de uitleggen die jullie hebben staan maar ik krijg het niet voor elkaar

Ik zelf ben Admin van mijn forum en heb een groep aangemaakt voor de Admin en Mods het Digi Epression Team.
Nu heb ik sinds gisteren een Moderator erbij die heeft alle moderator rechten maar die staat dus ook bij het forum eronder bij Moderators: als naam zelf.
Hoe krijg ik het zover dat zij toch Mod blijft maar ook in de moderator groep zit.


Als iemand me erdoorheen kan loodsen graag.

http://digiexpressions.forum2go.nl/index.php

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 30 apr 2008, 22:11

http://helpdesk.forum2go.nl/alle-vragen ... 6.html#top
Klik opnderwerp 10
Lees zorvuldig wat er staat en maak het als voorbeeld.

Wil je meerdere kleden aan een groep toevoegen dan hetrhaal je het toekennen van leden.

Toch nog problemen? Zeg het me maar.

Maak een briefje welke fora tot de groep gaan horen en welke leden in de groep thuis horen. Werkt wat makkelijker.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 30 apr 2008, 22:12

Groepen maken en leden toevoegen.


http://helpdesk.forum2go.nl/alle-vragen ... 6.html#top
Klik opnderwerp 10
Lees zorvuldig wat er staat en maak het als voorbeeld.

http://helpdesk.forum2go.nl/phpbb-faq-t473.html
Zie onderwerp groepsbeheer.
Wil je meerdere kleden aan een groep toevoegen dan hetrhaal je het toekennen van leden.

Toch nog problemen? Zeg het me maar.

Maak een briefje welke fora tot de groep gaan horen en welke leden in de groep thuis horen. Werkt wat makkelijker.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Expression
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2008, 09:45

Bericht door Expression » 30 apr 2008, 22:42

Oke bedankt voor de tip over het opschrijven en ik ga het eens proberen lukt het dan nog niet geef ik wel een gil :D

Expression
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 apr 2008, 09:45

Bericht door Expression » 30 apr 2008, 22:59

Oke ik denk dat ik zelf een fout maak en hoop dat jij me duidelijkheid kan geven.

Ik heb 1 groep DigiExpressionTeam die wil laten bestaan uit allen Admin en Moderators en dus moderators zijn over ieder forum.
Die groep en de permissies heb ik goed staan voor zover ik zie.
Ik heb mijn moderator ook haar rang gegeven en de permissies voor ieder forum die ze nodig heeft.
Ze kan alles dat ze moet kunnen.
Alleen wat ik wil is dat haar naam weggaat onder ieder forum ik wil daar alleen DigiExpressionTeam hebben staan.

Of kan dit dus niet.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg op deze manier.

ALs ik mijn mods gebruikerpermissies open dan kan ik dan staat haar gebruikersniveau op gebruiker
En gebruikersgroeplidmaatschap op geen.

??? dat is toch raar of zie ik het verkeerd.
Ze hoort toch wel lid van een groep te zijn. :oops:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 01 mei 2008, 07:42

Expression schreef:Oke ik denk dat ik zelf een fout maak en hoop dat jij me duidelijkheid kan geven.

Ik heb 1 groep DigiExpressionTeam die wil laten bestaan uit allen Admin en Moderators en dus moderators zijn over ieder forum.
Die groep en de permissies heb ik goed staan voor zover ik zie.
Ik heb mijn moderator ook haar rang gegeven en de permissies voor ieder forum die ze nodig heeft.
Ze kan alles dat ze moet kunnen.
Alleen wat ik wil is dat haar naam weggaat onder ieder forum ik wil daar alleen DigiExpressionTeam hebben staan.

Of kan dit dus niet.

Ik hoop dat ik het een beetje goed uitleg op deze manier.

ALs ik mijn mods gebruikerpermissies open dan kan ik dan staat haar gebruikersniveau op gebruiker
En gebruikersgroeplidmaatschap op geen.

??? dat is toch raar of zie ik het verkeerd.
Ze hoort toch wel lid van een groep te zijn. :oops:

Als je haar naam ziet dan betekend dat dat zij moderatror is en niet lid is van een moderator groep.
Inderdaad doe je het niet goed.

Maak een groep DigiExpressionTeam
Geef deze groep moderator permissies. Zet de groep op de middelste optie. Dan is de groep zichtbaar maar de leden niet.
Je ziet dan die naam onder elk forum waar de groep moderator van is.

Mocht je vinden dan ik dat voor je zal doen, dan hoor ik dat wel.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie