Tid op forum klopt niet

Gast

Bericht door Gast » 16 nov 2009, 15:28

peter-combat schreef:Zet m op Greewith time in wintertijd.
Deze instelling duurt even voordat het verandert. Neem er dus tijd voor.
Uurtje meer of minder net wat nodig is.
Het is eigenlijk toch van de zotte dat men op dergelijke wijze de tijd in de software moet bespelen? Volgens mij is dit niet het aller moeilijkste om in de software aan te passen, toch? Een PC kon 15 jaar geleden zelf al de tijd aan passen aan zomer of wintertijd! :?

Heb nu de klok laten staan op GMT+2 en de leden verteld dat zij in hun profiel de tijd op GMT+1 moeten zetten, zo klopt hij weer, maar de zomertijd komt er straks ook weer aan... Gelukkig ;) En dan?

Gr. Jeroen

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 17 nov 2009, 04:03

Pffff schreef:
peter-combat schreef:Zet m op Greewith time in wintertijd.
Deze instelling duurt even voordat het verandert. Neem er dus tijd voor.
Uurtje meer of minder net wat nodig is.
Het is eigenlijk toch van de zotte dat men op dergelijke wijze de tijd in de software moet bespelen? Volgens mij is dit niet het aller moeilijkste om in de software aan te passen, toch? Een PC kon 15 jaar geleden zelf al de tijd aan passen aan zomer of wintertijd! :?

Heb nu de klok laten staan op GMT+2 en de leden verteld dat zij in hun profiel de tijd op GMT+1 moeten zetten, zo klopt hij weer, maar de zomertijd komt er straks ook weer aan... Gelukkig ;) En dan?

Gr. Jeroen

Nou geloof ik dat er sprake van is dat er geen verschil meer zal zijn in de zomer en winter tijd in de toekomst.
Het preciese weet ik nog niet, maar er is wel sprake van.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie