Forum traag of niet te vinden

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 06 okt 2010, 16:29

Even een klein testje (ik weet dat je al veel testen hebt gedaan), maar zou je eens een paar dagen de signatures/handtekeningen willen uitschakelen? Dus forum breed (staat onder configuratie in het beheerderspaneel)

Of in ieder geval totdat je er weer last van hebt?

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 06 okt 2010, 16:34

Zojuist lag ik er weer tien minuten uit.
Er was nog iemand die dit probleem had, staat ergens op het forum.
Waarom dat specifiek bij mij gebeurt weet ik ook niet maar ik loop nu eenmaal tegen de vreemdste zaken aan in mijn computerbestaan.

Als diverse processors en software als XP en Windows 7 gelijke problemen geven en via Firefox zowel als IE 8, dan wijt ik het niet meer aan mijn mogelijkheden. Ik heb enorm veel moeite gedaan om de problemen bij mijzelf uit te sluiten, maar het levert geen soelaas.

Op Firefox draait een heel andere adblocker, dus is het niet specifiek aan IE7 Pro te relateren. Ook niet aan antivirus/firewall, waarvan ik er enkele heb geprobeerd.

Ik leg het probleem bij forum2go omdat ik op andere forums geen soortgelijke klachten tegenkom. Eenvoudig lijkt mij.

Zoals ik aangaf, functioneert het beheerdersforum wel als de anderen een, laten we zeggen, time out hebben.

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 06 okt 2010, 16:35

Forum2go schreef:Even een klein testje (ik weet dat je al veel testen hebt gedaan), maar zou je eens een paar dagen de signatures/handtekeningen willen uitschakelen? Dus forum breed (staat onder configuratie in het beheerderspaneel)

Of in ieder geval totdat je er weer last van hebt?
Even kijken, weet niet wat je bedoelt?

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 06 okt 2010, 16:42

Je bedoelde het onderschrift?
Staat nu uit.

Een positief bericht is, dat de forums sneller lijken te werken (als ze werken), maar ik weet dat Peter flink aan het werk is geweest met het weren van Spambots.

Tja en dit bericht blijft dus weer in de wachtkamer hangen.
Uw tijd gaat nu in:

Afbeelding

1640u ........................................................................................... 1650u

(*Het andere forum reageert overigens wel.)

*Te vroeg gejuichd, heb al weer minstens vijf keer problemen gehad op beide forums. Handtekeningen kunnen dus weer aan.

En dit bericht:
Afbeelding

1700u ........................................................................................... 1710u

Titske
......
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 nov 2009, 15:34

Bericht door Titske » 06 okt 2010, 17:14

Hoi stardust,

Ik had je een PB'tje gestuurd of je het linkje van je forum even kon opsturen naar me? Ik had zelf eerst even geprobeerd te zoeken. Is je forum http://stardust.forum2go.nl ? Zoja, ik heb me er geregistreerd als lid Titske.
Van zodra ik goedgekeurd ben door jou zal ik eens het forum goed bekijken, want ik denk dat ik een kleine vermoeden heb waaraan de fout kan liggen. Ben voor nog geen 50 % zeker, maar ik wil dit toch eens bekijken.

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 06 okt 2010, 17:38

Titske schreef:Hoi stardust,

Ik had je een PB'tje gestuurd of je het linkje van je forum even kon opsturen naar me? Ik had zelf eerst even geprobeerd te zoeken. Is je forum http://stardust.forum2go.nl ? Zoja, ik heb me er geregistreerd als lid Titske.
Van zodra ik goedgekeurd ben door jou zal ik eens het forum goed bekijken, want ik denk dat ik een kleine vermoeden heb waaraan de fout kan liggen. Ben voor nog geen 50 % zeker, maar ik wil dit toch eens bekijken.
Hoi Titske

Het Stardust is een testforum.
Ik zal je account activeren, lag er zoals hierboven te zien is weer een tijdje uit.

Titske
......
Berichten: 131
Lid geworden op: 15 nov 2009, 15:34

Bericht door Titske » 06 okt 2010, 18:01

Kan je me even je link, e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord geven a.u.b? Dan kan ik eens in jou plaats inloggen en rond kijken.
Heb een vermoeden wat mischien de oorzaak kan zijn. Maar dat moet ik eerst zelf even kunnen zien.

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 22 okt 2010, 11:53

Forum2go schreef:Even een klein testje (ik weet dat je al veel testen hebt gedaan), maar zou je eens een paar dagen de signatures/handtekeningen willen uitschakelen? Dus forum breed (staat onder configuratie in het beheerderspaneel)

Of in ieder geval totdat je er weer last van hebt?
Het is sinds een aantal dagen een wanhopige situatie waarbij ik slechts eens in de tien minuten op het forum iets kan doen, want daarna loop ik bij elke beeldvernieuwing in een time out.

Dat geldt voor alle forum2go's die ik bezoek, dus ook hier.

rie
......
Berichten: 173
Lid geworden op: 15 jul 2008, 13:18

Bericht door rie » 22 okt 2010, 14:56

Nu ik moet zeggen alles draait bij mij erg goed hoor dus ja weet niet wat er aan de hand is..

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 22 okt 2010, 19:41

Tja, ik weet het al lang niet meer.

Nu deed zich een vreemd verschijnsel voor.
Ik kwam niet meer op het forum, of laat ik zeggen ik kon niets als post-resultaat zien. Het beeld vernieuwde dus niet omdat ik in een time-out liep.

Maar wat bleek, in het half uur dat ik er dit keer uitlag, waren al mijn pogingen van posten wel doorgekomen, dus stonden er een 20 op een rij kopieën op het forum.
Ik gebruik de rode stopknop om mijn berichtopmaak niet te verspelen als het niet lukt namelijk en poog het later nog eens.

Weard???????

Plaats reactie