Volgorde smilies en codes

injetaa
..
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 dec 2011, 01:08

Volgorde smilies en codes

Bericht door injetaa » 17 dec 2011, 16:50

Is het mogelijk om op de een of andere manier de volgorde van de smilies aan te passen zodat je invloed hebt op welke 20 smilies er altijd zichtbaar zijn?

En... hoe kun je de codes van de smiley's aanpassen? Van de smilies die je al hebt bij je forum lijkt het nl. niet mogelijk....

Zo willen mensen op mijn forum een makkelijkere code voor de knipoog smiley, maar ik kan het niet aanpassen..

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Volgorde smilies en codes

Bericht door Tutor » 17 dec 2011, 18:14

injetaa schreef:Is het mogelijk om op de een of andere manier de volgorde van de smilies aan te passen zodat je invloed hebt op welke 20 smilies er altijd zichtbaar zijn?

En... hoe kun je de codes van de smiley's aanpassen? Van de smilies die je al hebt bij je forum lijkt het nl. niet mogelijk....

Zo willen mensen op mijn forum een makkelijkere code voor de knipoog smiley, maar ik kan het niet aanpassen..

http://helpdesk.forum2go.nl/uitleg-een- ... s-t43.html

Kijk deze maar eens. En het zijn er meer als een enkele pagina.
Je kunt steeds verder zoeken.
Ze zijn allemaal verschillend.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

injetaa
..
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 dec 2011, 01:08

Bericht door injetaa » 17 dec 2011, 19:24

Het gaat met niet om rangen en de plaatjes, maar gewoon de volgorde waarin de smileys naast het invoerscherm verschijnen.

Hiernaast staan nu 20 smiley's en als ik op meer emoticons klik, dan krijg ik er nog een aantal.

Ik wil graag bepalen welke 20 smiley's naast het invoerscherm staan, zodat mensen voor een veelgebruikte smiley niet steeds op meer emoticons hoeven te klikken.

Verder heeft elke smiley ook een snelcode bijv. ';) of ':-' etc. Nu heb ik smiley's die een lange snelcode hebben. En ik wil bijv. zelftoegvoegde smiley's een goede snelcode mee kunnen geven, maar dan moet ik bijv. de snelcode van een bestaande smiley aanpassen.

Ik heb tot nu toe hier alleen kunnen vinden hoe je smiley's toevoegt, maar die worden zomaar willekeurig geplaatst lijkt wel.

Hopelijk heb ik het zo goed toegelicht?
Alvast bedankt

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 17 dec 2011, 19:37

injetaa schreef:Het gaat met niet om rangen en de plaatjes, maar gewoon de volgorde waarin de smileys naast het invoerscherm verschijnen.

Hiernaast staan nu 20 smiley's en als ik op meer emoticons klik, dan krijg ik er nog een aantal.

Ik wil graag bepalen welke 20 smiley's naast het invoerscherm staan, zodat mensen voor een veelgebruikte smiley niet steeds op meer emoticons hoeven te klikken.

Verder heeft elke smiley ook een snelcode bijv. ';) of ':-' etc. Nu heb ik smiley's die een lange snelcode hebben. En ik wil bijv. zelftoegvoegde smiley's een goede snelcode mee kunnen geven, maar dan moet ik bijv. de snelcode van een bestaande smiley aanpassen.

Ik heb tot nu toe hier alleen kunnen vinden hoe je smiley's toevoegt, maar die worden zomaar willekeurig geplaatst lijkt wel.

Hopelijk heb ik het zo goed toegelicht?
Alvast bedankt

Nee, zover ik weet kun je die niet alfbetiseren. Helaas.
Ik moet ook op
Meer
etomicons

Klik ik daar op dan zie ik de anderen. (maar dat weet je al)

ohoh ohoh boxings klop;' ;']=- ';'[-5789
PS. Ik heb 3/4 deel er uitgemikt en op nieuw begonnen met toevoegen op een andere volgorde.
Is wel een langdurig karwei.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

injetaa
..
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 dec 2011, 01:08

Bericht door injetaa » 17 dec 2011, 21:56

Tja, ik zat ook zoiets te denken, gewoon helemaal opnieuw beginnen met de smiley's toevoegen en zo....

In het slechtste geval doe ik er dan gewoon 20.

Amber
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2013, 12:51

Bericht door Amber » 18 jul 2013, 12:57

Hoeveel smilies kan je extra toevoegen aan het al bestaande aantal smilies?
Ik heb er een paar extra aan toegevoegd maar op een gegeven moment kan dat niet meer; zit er een limiet aan?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 18 jul 2013, 14:22

Amber schreef:Hoeveel smilies kan je extra toevoegen aan het al bestaande aantal smilies?
Ik heb er een paar extra aan toegevoegd maar op een gegeven moment kan dat niet meer; zit er een limiet aan?
Als je de standaard smilies heb geplaatst dan kun jer zeken nog meer plaatsten.

Ligt een beetja aan de pagina.
Soms lookt de bedoelde pagina buite pagia naar buiten en dan lijkt het of er niets. Schuife dan eens met de paginan naar link en of naar echts.
En let dan op de schakelaars.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amber
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2013, 12:51

Bericht door Amber » 18 jul 2013, 20:57

Ik heb het over de uploadpagina van de smilies in het beheer.
Als ik onderaan de smilieslijst klik op "add smilie" dan kom ik vervolgens op de lijst van de door mij toegevoegde smilies (het zijn niet allemaal standaardsmilies; sommigen zijn bewegend en best wel groot), maar dan zou ik onderaan die lijst nieuwe smilies moeten kunnen uploaden; dat gaat dus niet meer;blijkbaar is de "smiliesbox" vol?
Er staan in totaal ongeveer 65 smilies in mijn smilielijst.

Spirit
..
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2013, 20:00

Bericht door Spirit » 19 jul 2013, 11:50

Injetaa,

wat je wel kunt doen is de smillies die nu in je invoerscherm staan opnieuw opslaan op je computer.
Dan verwijder je ze uit de lijst van de smillies, en upload je ze opnieuw op je forum. Dan kun je ze ook een nieuwe code geven.

Spirit
..
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2013, 20:00

Bericht door Spirit » 19 jul 2013, 11:52

ohh............dat had peter ook al voorgesteld :oops:

Plaats reactie