Forum traag met berichten verzenden en zet dubbele berichten

opa roel
...
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:50

Bericht door opa roel » 26 feb 2013, 20:27

ja dat zou natuurlijk kunnen, echter klaag ik niet alleen maar echt heel veel leden. Ik heb hier de nodige computers draaien en het maakt geen verschil. Dus ik ben zo vrij om te zeggen dat het niet aan mijn hardware ligt.
Dan zou dit forum ook traag moeten zijn toch?
http://oparoelsforum.forum2go.nl/
cichliden-vrienden vertellen over hun hobby.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 26 feb 2013, 20:56

opa roel schreef:ja dat zou natuurlijk kunnen, echter klaag ik niet alleen maar echt heel veel leden. Ik heb hier de nodige computers draaien en het maakt geen verschil. Dus ik ben zo vrij om te zeggen dat het niet aan mijn hardware ligt.
Dan zou dit forum ook traag moeten zijn toch?

Nee, het forum loopt goed.
Als iemand jouw forum wil lezen of bewerken dan is die deze persoon dan NIET op jouw computer of zo.
Nee dat doet ie op zijn eigen computer.
Dan zit het zo (als het bij jouw goed gaat) dan ligt bij het de volgende perso(on)nen en de computer of met of de netlijn snelheid.

Daar zou ik gaan zoeken naar een probleem.

Succes.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

opa roel
...
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:50

Bericht door opa roel » 26 feb 2013, 21:06

dankje :smile: maar ik weet ook wel dat mensen niet via mijn computer zitten te forummen. deuhhhh zouden mijn kids zeggen. :lol: ff dollen hoor, ik bedoel het goed, je wordt soms zo snel verkeerd begrepen, en opa wil geen herrie. !!

maar er klagen echt veel mensen en die zullen toch niet allemaal een langzame computer hebben, het is op firefox, en ook chrome. op windhoos en mac's, op labjes en op tablets.

oja waar ook over gemopperd wordt is als je een emoticon wil plaatsen achteraf ergens op een andere plek dan waar je gebleven bent, dat dit niet meer lukt, hij komt standaard onder je bericht en niet waar je de cursor hebt geplaatst??

nu we toch bezig zijn.
grtz
http://oparoelsforum.forum2go.nl/
cichliden-vrienden vertellen over hun hobby.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

computer onderhouden.

Bericht door Tutor » 27 feb 2013, 08:49

opa roel zegt. Maar er klagen echt veel mensen en die zullen toch niet allemaal een langzame computer hebben, het is op firefox, en ook chrome. op windhoos en mac's, op labjes en op tablets.
Niemand heeft een langzame computer. Dat zeg ik voorop.
Ik stuur je een link Dit is een speel stukje werkgoed waar je je computer mee schoon kunt houden.

http://www.compucor-pcdokter.nl/Traag_o ... pen_2.html

Bestudeer dit eens nauwkeurig wat het is.
De titlelink zegt al een en ander.
Dit is een goed onderwerp om computers te onderhouden.

Lees eerst het geheel goed door tot je het begrijpt en je denkt dat je dit begrijpt, dan ga je heel rustig aan de slag.

Succes.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

opa roel
...
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:50

Bericht door opa roel » 27 feb 2013, 12:45

Peter, ik zal het doornemen, maar ik blijf erbij dat als er 50 mensen klagen, en die zitten over het hele land, dan lijkt er wat meer aan de hand toch dan
dat die mensen allemaal hun computer moeten ruimen, en hun schijfjes defragmenteren, dit niet voor de ssd's natuurlijk.
Nu bouw ik mijn computers zelf en soms ook voor andere mensen, dus hier klopt het allemaal wel. En ik heb er hier een hoop staan.
Maar dat doet er feitelijk niet toe, het gaat erom dat ineens meldingen binnen kwamen van trage verzendingen, vanuit het hele land.

en dan is er nog dat irritante emoticon gedoe, dat je die niet op de plek van de cursor kan zetten maar dat hij standaard onderaan komt.

ik heb ook geen rare scripts lopen of andere zaken,

tot zover bedankt Peter.
http://oparoelsforum.forum2go.nl/
cichliden-vrienden vertellen over hun hobby.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 27 feb 2013, 15:41

opa roel schreef:Peter, ik zal het doornemen, maar ik blijf erbij dat als er 50 mensen klagen, en die zitten over het hele land, dan lijkt er wat meer aan de hand toch dan
dat die mensen allemaal hun computer moeten ruimen, en hun schijfjes defragmenteren, dit niet voor de ssd's natuurlijk.
Nu bouw ik mijn computers zelf en soms ook voor andere mensen, dus hier klopt het allemaal wel. En ik heb er hier een hoop staan.
Maar dat doet er feitelijk niet toe, het gaat erom dat ineens meldingen binnen kwamen van trage verzendingen, vanuit het hele land.

en dan is er nog dat irritante emoticon gedoe, dat je die niet op de plek van de cursor kan zetten maar dat hij standaard onderaan komt.

ik heb ook geen rare scripts lopen of andere zaken,

tot zover bedankt Peter.

Graag gedaan.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Max
.......
Berichten: 266
Lid geworden op: 07 nov 2009, 09:57

Bericht door Max » 27 feb 2013, 16:52

Ik léés hier mee sinds de eerste posting en heb tot nu toe géén énkel probleem, in het verleden was dat anders maar nu draait het forum goed!

Ikzelf gebruik op aanraden van Peter-Combat ook CC en schijfdefragmentatie dit helpt en kan het alleen maar aanraden ?

Mvg Max

Plaats reactie