Rangen maken en uitgeven

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Gebruiker naar beheerder.

Bericht door Tutor » 19 sep 2007, 14:13

naruto schreef:heey peter-combat ik heb een vraag ik ben samen met iemand een forum gestart maar ik heb ene probleeempje hij heeft het aangemaakt en wouw mij ook ( site ) admin maken maar we weten niet hoe want hij heeft mij site admin rack toegewezen dat staat er ook bij miijn naam daar maar ik kan niks doen niks sluiten of veranderen hoe kan dat of hoe kan ik moderator worden door hem als admin niet kan ??? plz help ons want we willen ons forum snel beginnen.


www.animeheroes.forum2go.nl :wink:

Op zich niet zo moeilijk.
Als admin inloggen naar de adminpagina
Zie onder Gebruikers.
Klik op Permissies.
Vul nu de naam in van de nieuwe medebeheerder.
klik op Gebruiker bekijken.
Op de volgende pagina Gebuikersniveau staat Gebruiker in het kader
klik op het pijltje. Je ziet de optie beheerder staan. Wijs die aan en klik ergens op de pagina waar niets staat.
De optie is nu veranderd naar Beheerder.
Scroll de pagina nu naar beneden.

Klik onderaan op verzenden.
Nu is de nieuwe beheerder gemaakt en heeft volle adminrechten.
Dat kun je natuurlijk altijd terug zetten.

Weet je zeker dat je adminrechten bedoeld?
Of is het toevallig de moderator funktie die gezocht wordt???
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

bonniej
...
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2007, 09:08

Bericht door bonniej » 15 dec 2007, 21:47

ik heb een vraagje,een medebeheerder heeft rangafbeeldingen voor ons gemaakt maar onze namen passen niet! onze rangen zijn nu rozegekleurd en dat wil ik zo houden,maar dan krijg ik het probleem dat ik maar tot Admin Bon </FRONT> dit kom. moet Bonny worden,hoe kan ik dat het beste oplossen?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 15 dec 2007, 23:12

bonniej schreef:ik heb een vraagje,een medebeheerder heeft rangafbeeldingen voor ons gemaakt maar onze namen passen niet! onze rangen zijn nu rozegekleurd en dat wil ik zo houden,maar dan krijg ik het probleem dat ik maar tot Admin Bon </FRONT> dit kom. moet Bonny worden,hoe kan ik dat het beste oplossen?
Type foutje.

Code: Selecteer alles

<FONT><b>Admin Bon </FRONT>

<FONT><b>Admin Bon </FONT>
De onderste is goed. Vernder het maar bij rang van Admin Bon
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

bonniej
...
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2007, 09:08

Bericht door bonniej » 16 dec 2007, 10:52

hmm hij heeft niet alles gepakt zie ik :roll:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 16 dec 2007, 10:58

bonniej schreef:hmm hij heeft niet alles gepakt zie ik :roll:

Code: Selecteer alles

<FONT><b>Admin Bon </FRONT> 
Verander hier het volgende front moet zijn font
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

bonniej
...
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 okt 2007, 09:08

Bericht door bonniej » 16 dec 2007, 11:12

ik ben hier echt heel erg slecht in :oops: ik heb nu de volgende rangen gemaakt:

admin iris&filip-fan
admin maaike
admin bonny

hoe geef ik die nou een ander kleurtje waardoor ik die namen niet hoef aan te passen? want volgens mij is dat het hele probleem

Sita
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:19

Aan de Admins

Bericht door Sita » 17 mar 2008, 23:07

Dank voor jullie heldere uitleg

De ranksterretjes heb ik inmiddels gevonden en hoop dat het me lukt om deze erop te prutsen.

Zelf heb ik het forum inbedded in website omdat ik het logo niet geheel kan plaatsen hier. Echter dit geeft ook weer foutmeldingen op mijn page.

Ik probeer nog wel wat, alvast bedankt

Sita
- Het is pas een wonder als er geen wonderen meer bestaan -

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Aan de Admins

Bericht door Tutor » 18 mar 2008, 09:26

Sita schreef:Dank voor jullie heldere uitleg

De ranksterretjes heb ik inmiddels gevonden en hoop dat het me lukt om deze erop te prutsen.

Zelf heb ik het forum inbedded in website omdat ik het logo niet geheel kan plaatsen hier. Echter dit geeft ook weer foutmeldingen op mijn page.

Ik probeer nog wel wat, alvast bedankt

Sita

Hallo Sita.

Als je problemen hebt kun je je altijd bij mij melden.
Onder mijn bericht vind je en tweetal linken daar staan veel gestelde vragen reeds beantwoord.

Peter
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Sita
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2008, 22:19

Toch wel een vraagje nog.

Bericht door Sita » 18 mar 2008, 15:00

Het ene is gelukt, nu het andere nog.. :?:

Als ik het goed begrijp kan ik de banner die ik nu op winworld.nl/Forum/Forum.html heb staan laten uploaden in mijn beheerderspaneel, i.p.v. de omschrijving.

Maar dan zit ik nog met een probleem, nu heb ik het hele forum 'ingebed' op die url en geeft ook op mijn pagina te zien dat ik een fout op de pagina heb gemaakt.

Dus het zal wel weer verstandiger zijn om dit weer compleet los te koppelen?

Vriendelijk dank, Sita
- Het is pas een wonder als er geen wonderen meer bestaan -

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Toch wel een vraagje nog.

Bericht door Tutor » 18 mar 2008, 15:05

Sita schreef:Het ene is gelukt, nu het andere nog.. :?:

Als ik het goed begrijp kan ik de banner die ik nu op winworld.nl/Forum/Forum.html heb staan laten uploaden in mijn beheerderspaneel, i.p.v. de omschrijving.

Maar dan zit ik nog met een probleem, nu heb ik het hele forum 'ingebed' op die url en geeft ook op mijn pagina te zien dat ik een fout op de pagina heb gemaakt.

Dus het zal wel weer verstandiger zijn om dit weer compleet los te koppelen?

Vriendelijk dank, Sita

Hallo Sita.
Het probleem is dat iedere hoster eigen settings en instellingen maakt voor zijn forum. Dit uiteraard met de bedoeling veel forum mensen te winnen.

Heeft echter ook een paar andere dingen. Hierdoor is het bijvoorbeeld niet goed mogelijk om de juiste antwoorden aan een vraag te koppelen juist omdat een ander forum als forum2go dingen heeft die niet gelijk zijn aan de onze.
Dat betekend dus ook dat ik je vraag niet zomaar kan beantwoorden.
Onder dit bericht vind je in mijn onderschrift twee linken. Daar vind je veel informatie.

Je zou je forum misschien hier kunnen onder brengen, dan kan ik je met heel veel dingen helpen. Maar normaal is het zondermeer mogelijk om een forum aan een website te koppelen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie