Reclamevrij

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 aug 2008, 19:51

Amy schreef:Ja ik had je website idd eerder gezien, ziet er ook mooi uit....maar een eigen?? domeinnaam betekend volgens mij niet veel ook........
Opzich niet nee. En voor forum gebruik als hobby eerlijk gezegd al helemaal niet.
Maar is voor iedereen natuurlijk anders. Ik denk dat jij dat niet echt nodig.

Peter
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 12 aug 2008, 19:56

Voor mij is het idd eerder een hobby.....het was ook een ware impuls, en ik meld me ook zometeen af, want het forum is reclamevrij, en daar gaat het bij mij om...en (zonde van het geld).........

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 aug 2008, 20:09

Amy schreef:Voor mij is het idd eerder een hobby.....het was ook een ware impuls, en ik meld me ook zometeen af, want het forum is reclamevrij, en daar gaat het bij mij om...en (zonde van het geld).........
Precies.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 12 aug 2008, 20:15

Als het goed is heb ik het net opgezegd, door op de link te drukken......Ik begrijp ook niet waarom ik met een eigen domein naam bezig ben geweest, eerlijk gezegd doet het me niets......(maar ja ik begrijp mezelf wel meer niet)........hihih.....

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 aug 2008, 20:22

Amy schreef:Als het goed is heb ik het net opgezegd, door op de link te drukken......Ik begrijp ook niet waarom ik met een eigen domein naam bezig ben geweest, eerlijk gezegd doet het me niets......(maar ja ik begrijp mezelf wel meer niet)........hihih.....
Dat hadden wel meer mensen wat jij omschrijft. Einstein had daar ook een beetje last mee.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 12 aug 2008, 20:26

peter-combat schreef:Dat hadden wel meer mensen wat jij omschrijft. Einstein had daar ook een beetje last mee.
Dat klinkt weer vele male beter, als wat ik in mijn hoofd had zitten............... :P :P

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 12 aug 2008, 21:44

ik heb me forum wel doorgelinkt, maar wel een gratis domeinnaam bij dot.tk (die is tegenwoordig ook zonder reclame)
zie:
http://www.kfb-designs.tk
Ik heb het gedaan omdat ik het mooier vind staan bij me eigen domeinnaam van me website, niet vanwege de lengte of omdat er forum2go instaat hoor. Ik ben nou eenmaal een pietje precies in dat soort dingen :wink:
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 12 aug 2008, 21:56

Ja dat dacht ik ook met een gratis domeinnaam maar toen ik dat per mail vroeg zeiden ze dat ze zover nog niet zijn, nu maakt het mij niet zoveel uit...met deze link http://www.xenat.nl/

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 12 aug 2008, 22:05

Die bied alleen domeinnamen met host aan, dus meer om je eigen website te gaan bouwen. Je heb ook veel goedkopere opties, dan koop je zeg maar een domeinnaam en die laat je dan linken naar je forum, dat kost dan 9 euro per jaar voor een .nl domein. Ik doe dat ook met me eigen website, is ook alleen doorlinken.
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

henri
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2008, 22:24

Bericht door henri » 12 aug 2008, 23:28

Heb 23/07 ook verzocht om ons forum reclamevrij te maken , maar nog geen antwoord gehad . Vakantie???

Zojuist de vraag nog eens verstuurd naar : support@forum2go.nl

Kunnen we de ruimte die vrijkomt na wegvallen van de reclame benutten om enkele fotootjes te plaatsen bvb ?

Henri

Plaats reactie